زمستان هتل گاجره

جشنواره آدم برفی هتل بزرگ گاجره

اولین جشنواره آدم برفی هتل گاجره امسال دی ماه به خوبی برگزرا شد .ورزش های زمستانی در دیزین یکی از جاذبه های بسیار مهم در منطقه دیزین می باشد که همین امر موجب شده هر ساله بسیاری از گردشگران و علاقمندان به فصل زمستان و برف و ورزش های زمستانی به این منطقه سفر کنند و مسلما همچنان هتل بزرگ گاجره به عنوان یکی از مقاصد محبوب و این عزیزان جهت اقامت در منطقه دیزین می باشد.

ضمن اینکه شما عزیزان میتوانید جهت اطلاع از قیمت اتاق های هتل گاجره به سایت ما مرجعه بفرمایید.اخیرا هتل بزرگ گاجره با توجه به علاقه و استقبال شما عزیزان در فصل زمستان از این هتل، جشنواره های بسیار متنوعی برگزار خواهد کرد. در زیر اشاره ای به یکی از جشنواره هایی که اخیرا در هتل بزرگ گاجره برگزار شد خواهیم کرد.

جشنواره آدم برفی هتل گاجره در تاریخ 12 دی ماه سال 1399 در روز جمعه برگزار شد که با استقبال خوبی از طرف شما عزیزان همراه بود که این امر موجب شد جشنواره های بیشتری در فصل زمستان در هتل گاجره برگزار گردد.

این جشنواره صبح جمعه با حضور مسافران و گردشگران عزیز در قسمتی از هتل برپا شد و بسیار مورد استقبال شما عزیزان قرار گرفت. عکس هایی از جشنواره آدم برفی هتل گاجره را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

جشنواره آدم برفی هتل گاجره
جشنواره زمستانی هتل بزرگ گاجره
جشنواره زمستانی هتل بزرگ گاجره

میتوانید بقیه عکسهای دیدنی از جشنواره زمستانی هتل بزرگ گاجره را در گالری زیر مشاهده بفرمایید. همینطور در نظر داشته باشید این جشنواره اولین جشنواره زمستانی هتل گاجره بود که امسال برگزار شد و حتما جشنواره های بیشتری امسال برگزار خواهد شد که امیدواریم شما عزیزان در این جشنواره ها همراه و کنا ما حضور داشته باشید