معرفی دیزین

هتل گاجره دیزین

هتل گاجره دیزین را بیشتر بشناسید

هتل گاجره دیزین

هتل گاجره در سال 1380 و در نزدیک‌ترین فاصله از پیست دیزین با امکاناتی رویایی و کادری مجرب افتتاح شد. این اقامتگاه از مجموعه ساختمان‌های نسیم، صبا، ستاره و سپیده در کنار هتل آپارتمان VIP صدف تشکیل شده است. امکانات این هتل شامل رستوران، سالن ورزشی، پارک کودک، پارک تندرستی، سالن همایش و مینی بوس کروز می‌باشد. کادر مجرب هتل تمام تلاش خود را بر این می‌دارند تا شرایط مطلوب و مساعدی را برای گردشگران فراهم سازند. جهت آشنایی بیشتر با این هتل و امکانات آن تا انتهای این مقاله با ما باشید.

با روستای گاجره آشنا شوید

وجه تسمیه نام این روستا وفور گیاه «گاجره» است که اهالی محل از آن برای تخمیر شیر و تهیه مایه پنیر استفاده می کردند. هتل گاجره دیزین را میتوان نماد این روستا دانست که باعث شناساندن روستای گاجره نیز شده است.در دهه پنجاه چند اتفاق دیگر رخ داد که توسعه منطقه دیزین را تسریع کرد. ابتدا ساخت مسیر جدید تهران به شمال که از روستای گاجره عبور می کرد، بعد از آن نیز ساخت هتل بزرگی در روستای گاجره که به هتل گاجره دیزین یا هتل گاجره کرج معروف شد. 

جهت اطلاع از قیمت اتاق سه تخته و یا رزور اتاق سه تخته در هتل گاجره به لینک های مشخص شده مراجعه کنید.

این هتل به عنوان یکی از زیباترین هتل های جاده چالوس شناخته می شود. برای رسیدن به هتل بزرگ گاجره تهران را باید به سمت کرج ترک کنید. گاجره هتلی است بزرگ محصور در کوه های البرز که منظره کوهستانی زیبایی از پنجره های اتاق هایش دیده می شود. برای رسیدن به هتل گاجره کرج را رد کرده و در جاده چالوس تا دوراهی گچسر حرکت کنید. برای آشنایی بیشتر با هتل گاجره جاده چالوس در ادامه این متن با ما همراه باشید.

پیست اسکی دیزین

پیست اسکی دیزین

شما میتوانید از تخفیفات اقامت در هتل گاجره دیزین جهت برگزاری و استفاده از تور اسکی دیزین،رفت و آمد آسان به پیست دیزین و لذت استفاده از اسکی دیزین را در این هتل با تخفیفات ویژه هتل گاجره دو چندان کنید. همراه بسیاری افراد در فصول سرد سال به سمت پیست دیزین با هر عنوانی مثل تورهای اسکی دیزین، تور اسکی یک روزه دیزین، تور پیست اسکی دیزین و ….. به خرید تورهای اسکی دیزین می پردازند.

هم اکنون دیزین 4 تله كابين، 2 تله سيژ، 9 تله اسكی بشقابی و 1 تله اسكی چكشی دارد و برای علاقمندان به آموزش اسکی نیز مدرسه اسکی دیزین دوره های آموزشی برگزار می کند. از آنجایی که قیمت بلیط پیست اسکی دیزین در ایام هفته متفاوت است برای دریافت آخرین اطلاعات درباره پیست و قیمت بلیط ازطریق صفحه تماس، با ما در ارتباط باشید. اما اگر شما با می خواهید بیش از یک روز از پیست دیزین استفاده کنید.

جهت اطلاع از قیمت اتاق دوتخته و یا رزور اتاق دو تخته در هتل گاجره به لینک های مشخص شده مراجعه کنید.

 

فاصله میان هتل گاجره تا دیزین 3 کیلومتر است و هتل برای مسافرانی که در گاجره اقامت کنند سرویس رفت و برگشت رایگان به پیست در نظر گرفته است. قیمت اقامت در هتل گاجره نسبت به هتل جهانگردی دیزین کمتر است و ورزشکارانی که می خواهند یک تجربه اسکی اقتصادی و مناسب داشته باشند هتل گاجره را برای اقامت انتخاب می کنند. 

اگر تمایل دارید برای اسکی به دیزین بروید و شب را در هتل بگذارنید، هتل گاجره با داشتن ساختمان های «نسیم»، «صبا»، «ستاره و سپیده» و «صدف» مجموعه کامل اقامتی را برای رفاه مسافران فراهم کرده است. رستوران، کافی شاپ و چایخانه سنتی دیگر امکانات رفاهی گاجره را تشکیل می دهد. گاجره دارای استخری مجهز است و مسافران می توانند از سالن بزرگ بیلیارد این هتل زیبا استفاده کنند. هتل گاجره در مناسبت های مختلف تخفیف های ویژه ای برای مسافران در نظر می گیرد.

تور اسکی دیزین

تور اسکی دیزین همراه با تخفیفات هتل گاجره دیزین

علاقمندان به حضور در تورهای اسکی می دانند که بهترین تور اسکی تهران در پیست دیزین برگزار می شود که البته در فصل اسکی هتل گاجره دیزین یکی از مقاصد محبوب و همیشگی علاقمندان به اسکی می باشد که در این فصل تخفیفات و آفرهای ویژه هتل گاجره بسیار جذاب می باشند که جهت اطلاع از این آفرها و تخفیفات زمستانی میتوانید به اینستاگرام هتل گاجره مراجعه کنید. و برای همین است که تور اسکی دیزین از جمله محبوب ترین تورهای اسکی ایران به شمار می رود. تور دیزین به دلیل فاصله اش از تهران معمولا بیش از یک روزه است. 

تورهای 2 یا 3 روزه اسکی متداول ترین تورهایی است که در پیست دیزین برگزار می شود ولی معمولا تور اسکی دیزین 1 روزه از محبوبیت بیشتری برخوردار است. محل اقامت شرکت کنندگان در تورهای اسکی پیست دیزین هم هتل های گاجره و دیزین است. 

از آنجایی که هزینه اقامت در هتل گاجره پایین تر است، برگزار کنندگان تورهای اسکی توجه ویژه ای به این هتل زیبا دارند. در این هتل هزینه صبحانه بر روی قیمت اتاق محاسبه می شود ولی در هتل دیزین صبحانه قیمتی مجزا از قیمت اتاق دارد. 

همچنین برخلاف هتل دیزین که تنها منظره پیست اسکی را دارد، هتل گاجره به دلیل جغرافیای محلی اش که در میان کوه ها واقع شده، چشم انداز زیبایی از کوه و جنگل را دارد. کوه های اطراف گاجره محل خوبی برای کوهنوردی است و گروه های کوه نورد در طول سال برای تمرین به این منطقه می آیند.

موقعیت مکانی و راه‌های ارتباطی هتل گاجره دیزین

هتل گاجره دیزین در منطقه‌ی شمشک و در نزدیک‌ترین فاصله به پیست دیزین واقع شده است. برای دسترسی به این هتل پس از خروج از کرج و ورود به جاده‌ی چالوس باید خود را به دوراهی دیزین برسانید. سپس به سمت دیزین حرکت کرده و در نزدیک‌ترین فاصله به پیست دیزین، می‌توانید به هتل دسترسی داشته باشید. همچنین با مراجعه به وب‌سایت هتل می‌توانید از قبل اتاق و یا سوئیت خود را رزرو نمایید.

معرفی هتل گاجره

خدمات رفاهی هتل بزرگ گاجره

خدمات رفاهی هتل گاجره شامل کافی‌شاپ و لابی، رستوران و چایخانه‌ی سنتی می‌باشد. مجموعه‌ی کافی شاپ ساختاری مدرن و لابی چشم نواز دارد که محیطی صمیمی جهت پذیرایی را فراهم آورده است. رستوران هتل در دو طبقه و با ظرفیت 350 نفر ساخته شده است. انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در رستوران هتل طبخ می‌شود و شما می‌توانید مطابق با ذائقه‌ی خود انتخاب نمایید. چایخانه‌ی سنتی باغ که در مجموعه‌ی هتل بنا شده دارای فضایی سنتی و ساختاری بومی می‌باشد. مجموعه‌ی چایخانه در بین درختانی سرسبز و با سرو انواع آش و نوشیدنی‌های سرد و گرم پذیرای شما عزیزان می‌باشد.

امکانات ورزشی هتل بزرگ گاجره

هتل بزرگ گاجره دیزین علاوه بر امکانات رفاهی، دارای امکانات ورزشی جهت رفاه حال شما عزیزان می‌باشد. استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد، پینگ پنگ و فوتبال دستی از مجموعه امکانات ورزشی هتل می‌باشد. استخر سرپوشیده‌ی مجموعه در دو رده‌ی سنی بزرگسال و کودکان جهت رفاه حال شما عزیزان ساخته شده است. همچنین سونای خشک و سونای بخار و جکوزی نیز در مجموعه‌ی هتل تعبیه شده است. از دیگر امکانات ورزشی هتل، سالن ورزشی با میزهای بیلیارد، پینگ پنگ و فوتبال دستی می‌باشد. این سالن ورزشی در ساختمان نسیم و در مجاورت چایخانه‌ی سنتی واقع شده است. همچنین ویوی رو به محوطه‌ی هتل می‌تواند ساعاتی خوش در کنار ورزش را برای شما رقم بزند.

Share on facebook
فیس بوک
Share on twitter
توییتر
Share on linkedin
لینکدین
Share on telegram
تلگرام
Share on whatsapp
واتساپ